Starbucks, největší řetězec kaváren na světě, se vrhá do prostoru web3 a nezaměnitelných tokenů (NFT) s plány na spuštění věrnostního programu Starbucks Odyssey, založeného na blockchainu.
V tiskové zprávě americká nadnárodní společnost uvedla, že s využitím technologie web3 umožní věrnostní program členům Starbucks Rewards přístup k zážitkům a způsobům vlastnictví, které dříve nebyly možné.
Starbucks Odyssey odemkne jedinečné digitální, fyzické a zážitkové benefity.
Brady Brewer, výkonný viceprezident a marketingový ředitel Starbucks, uvedl, že program je první svého druhu. Dodal, že vizí programu je vytvořit místo, kde se digitální komunita Starbucks může zapojit do pohlcujících zážitků a oslavit dědictví a budoucnost značky Starbucks.
„Začleněním do ekosystému Starbucks Rewards a zakotvením zážitků s kávou, propojením a komunitou vstupujeme do prostoru web3 jinak než jakákoli jiná značka a zároveň prohlubujeme spojení našich členů se Starbucks,“ řekl Brewer.
K novým detailům programu Starbucks Odyssey odhaleným v tiskové zprávě patří, že platforma bude postavena na blockchainu Polygon. Tým Polygon tvrdí, že výběr Starbucks byl silně ovlivněn jeho nízkými transakčními poplatky, vysokou propustností a mechanismem konsenzu Proof-of-Stake (PoS).
Starbucks slibuje, že platforma bude navržena tak, aby zajistila bezproblémový uživatelský zážitek. Umožní členům přihlásit se a zapojit se do „cest“ Starbucks Odyssey – série aktivit, jako je hraní interaktivních her nebo kvízů o kávě a značce Starbucks – a získávat digitální sběratelské předměty (NFT) nazývané „cestovní známky“.
Cestovní známky odemykají řadu výhod. Uživatelé budou mít také možnost zakoupit si NFT za pevnou dolarovou cenu, aby získali vyšší výhody. Přestože jsou hostovány na blockchainu, všechny nákupy nevyžadují kryptopeněženku nebo token a budou realizovány pomocí debetních/kreditních karet.
I když o všech výhodách nebylo rozhodnuto, mohly by sahat od virtuálních lekcí přípravy espressa nebo přístupu k jedinečnému zboží a uměleckým spolupracím až po přístup k událostem pořádaným v Starbucks Reserve Roasteries, nebo by dokonce mohly mít formu sponzorovaných výletů na kávovou farmu Starbucks Hacienda Alsacia na Kostarice.
Starbucks Odyssey pro společnost Starbucks na projektu pracuje již nějakou dobu. Společnost ve své finanční zprávě za druhé čtvrtletí v srpnu uvedla, že věří v budoucnost přijetí technologie web3 a nespouští platformu Starbucks Odyssey pouze v rámci jednorázové reklamy, ale jako nedílnou součást svého velmi úspěšného věrnostního programu Starbucks Rewards.
Starbucks již zveřejnil čekací seznam pro zájemce, kteří se mohou přihlásit k používání platformy, až bude kolem příštího roku spuštěna.
Pokud máte chuť dozvědět více ještě před vydáním dalších článků, podívejte se na náš web, dejte si odběr příspěvků na YouTube, Telegramu a Twitteru. Navštivte náš workshop a přidejte se do naší skupiny na Discordu, kde si o NFT společně povídáme anebo si přečtěte knihu METAVERSE PŘICHÁZÍ.
ZDROJ: https://cryptonews.com/news/starbucks-odyssey-makes-big-bet-that-web3-nfts-can-make-rewards-immersive.htm